Annual General Meeting 09

Alhamdulillah....pada tanggal 2 Julai 2009,akhirnya Kelab Perkim,cfs IIUM Nilai telah berjaya menjalankan program pertama PERKIM 09/10 iaitu Annual General Meeting,perjumpaan bersama pelajar-pelajar baru cfs IIUM. Meeting ini telah berlangsung di dewan masjid Bandar Baru Nilai pada jam 8.30 mlm sehingga 11.00 mlm.



Program bermula dengan kedatangan pelajar pada jam 8.20 mlm dan kemudian dengan kedatangan advisor kami yang tersayang iaitu,Ustaz Rozuki b.Ariffin..Kemudian majlis bermula dengan bacaan Al-Quran & seterusnya ucapan oleh Presiden kelab Perkim, saudara Nuroll Aiman. Beliau menjelaskan kpd pelajar-pelajar mengenai pengenalan kelab Perkim. Kemudian, majlis diteruskan lagi dengan ucapan oleh advisor, Ustaz Rozuki.





majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh saudara mohamad faisal sakdi diikuti dengan alunan ayat suci al-quran oleh saudara wan muhammad yusuf b. abd halim.
kemudian majlis diteruskan dengan ucapan alu-aluan oleh presiden kelab perkim nilai saudara nuroll aiman b. nuroll azmi. ucapan pembukaan dan perasmian dirasmikan oleh penasihat kelab perkim ustaz rozuki b. ariffin.


majlis ini diserikan lagi dengan tayangan video aktiviti kelab perkim sepanjang sem 2008/2009... untuk menyerikan lagi majlis ini dan memberi hiburan kepada peserta majlis diserikan dengan persembahan nasyid oleh kumpulan nasyid terkenal di CFS IIUM nilai, kumpulan Soutul Faizin.

majlis ini berakhir dengan cabutan bertuah kepada peserta yang bertuah dan terima kasih diucapkan kerana memberi kerjasama dan sokongan kepada kelab perkim nilai.

majlis bersurai pada pukul 10.50pm dan kudapan disediakan kepada VIP dan peserta.majlis diakhiri dengan post-mortem dan selesai pada pukul 12.00am.
majlis ini telah berjaya dengan kehadiran peserta seramai 300 orang...
sekian....

No comments:

Post a Comment

Bismillahirrahmannirahim...
Praise be to Allah, The Most Gracious and The Most Merciful and Peace Be upon His Final Prophet, Muhammad S.A.W, our role model one and only, Sahabah and those who believe. First and foremost, alhamdulilah, a big and great thanks to Allah, because of his blessing, PERKIM Club as one of the Islamic clubs in Centre for Foundation Studies of International Islamic University Malaysia has the aim to become one of the best platform for students to spread dakwah among the members of CFSIIUM and later become the mechanism to solve the social problems that we are facing.